Дитячі групи

Психотерапевт Світлана Онопрієнко

ГРУППА ДЛЯ ПОДРОСТКОВ  «СЧАСТЛИВЫЙ ДЕНЬ».


Если вашему подрастающему ребенку от 11 до 15 лет, и вы хотите чтобы он поверил в свои силы и возможности, открыл для себя секреты популярности среди сверстников, серьезно подошел к выбору будущей профессии, улучшил отношения с окружающими, научился приобретать хороших друзей, и начал превращать свои мечты в реальные цели уже сегодня, И МНОГОЕ ДРУГОЕ, то мы ждем вашего подростка !
Цели группы :
• Общаться с легкостью со сверстниками и со старшими по возрасту людьми.
• Научиться преодолевать страх.
• Повысить самооценку.
• Укрепить доверие в семье.
• Повысить мотивацию к учебе .
• Раскрыть секреты создания благоприятной атмосферы в классе.
• Провести профилактику компьютерной зависимости у подростков.
• Противостоять психосоматическим заболеваниям.
• Обеспечить хорошее настроение и противодействовать манипуляциям мнимых друзей.
• Раскрыть секреты красоты и как понравиться окружающим.

Начало работы группы при наборе 7 детей.
Занятия для детей 5-9 класов будут проходить:

По понедельникам с 16.00 до 19.00, один раз в две недели,( центр "Тамира", г.Житомир, ул.Киевская 81, каб.212)
Стоимость одного занятия 300 грн 
Участникам быть в удобной для движиней одежде, с собой иметь носки или сменную обувь.
Ведучі підліткової групи:
Онопрієнко Світлана - психолог, викладач, психотерапевт, гештальт-терапевт, супервізор. Ведуча навчальних, дитячих, корекційних та терапевтичних груп.
Спеціалізації: гештальт-підхід в роботі с психосоматичними розладами, гештальт-підхід в роботі з сім’ями та дітьми . Практика з 2000 р (Житомир- Київ).
Дар'я Трегуб -психолог, ведуча психологічних тренінгів та груп. Працювала в БФ "Нова сім'я" з категорією "діти вулиці".
Спеціалізації: гештальт-підхід в роботі з сім'ями та парами, гештальт-підхід в роботі з тілесністю.
(Київ-Чернівці).


Рубрика «Щасливе дитинство»

Про баланс у вихованні малюків

В наш час прогресу в доступі безліч літератури по вихованню дітей.
В одних джерелах рекомендують виховувати в суворих рамках, відшліфовуючи конкретні риси характеру, в інших - давати повну свободу під страхом нанесення дитині психічної травми. Часто до мене звертаються з питанням, як краще себе поводити в тих чи інших ситуаціях з дітьми.
Щоб розібратися з цим, потрібно звернути увагу на декілька аспектів виховання та розвитку малюків.
Один з аспектів - це природні потреби дітей в пізнанні навколишнього світу. Їм цікаво досліджувати, пізнавати, експериментувати. I обов'язком батьків є створення безпечних умов в їх поривах зацікавленості. Головна умова підтримки високого рівня інтересу в пізнанні світу - це віра, що малюк впорається з поставленою метою самостійно. Адже досягнення конкретної мети - і є процес розвитку. Батькам варто сповільнювати себе в діях щодо підтримки, розуміючи, що мозок малюка працює набагато повільніше чим дорослих, але він працює і йому потрібний час на вирішення питань для досягнення цілей.
Чи потрібно допомагати дитині, коли вона про це просить? Якщо дитина не може впоратися з завданням, в першу чергу, треба оцінити її потенційні можливості. Якщо завдання входить в їх межі, варто обговорити з ним, яким чином можливо досягнути мети. Дуже важливо робити це, не даючи порад, а ставлячи запитання, які будуть спрямовувати у вірному напрямку. Наприклад: «Що може тобi допомогти дістати м'ячик з-під ліжка?».


Варто досліджувати найближчу зону розвитку дитини і пропонувати завдання відносно її можливостей. Якщо у Вас з'явилася нова гра, дайте малюку самостійно розібратися, що з нею робити, а не швидко все розповідати і показувати. Якщо Ваш син чи донечка робить щось невірно, важливо витримувати спокій і дати можливість пробувати і експериментувати, адже на помилках вчаться. Позитивний досвід помилок дає змогу дитині в майбутньому бути стійким, спокійно реагувати на свої помилки, виважено робити вірні кроки, що в свою чергу дає можливість йти в перед і не "опускати рук" при виникненні складнощів. Якщо ж малюку постійно розповідати та показувати, що і як потрібно робити, він звикне, що хтось має ним керувати. В такому випадку виховуються гарні підлеглі, які не беруть на себе відповідальність. Якщо ж Ви хочете, щоб Ваша дитина виростала індивідуальністю і сама керувала своїм життям, дайте можливість їй розвиватися, робити помилки, досягати успіху самостійно. А також, обов'язково помічайте її досягнення і щиро радійте разом з нею.
Ще одним суттєвим моментом виховання є встановлення рамок та правил у сім'ї. Кожен малюк має знати межі дозволеного, має поважати думку і працю оточуючих. В сім'ї мають керувати батьки, чи особи які їх заміняють. В іншому ж випадку, коли в родині панує повна відсутність рамок і дитині все дозволяється, вона стає головною і керує всією сім'єю. В такому випадку, батьки стають заручниками власної дитини з усіма негативними наслідками.
Важливим фактором у вихованні є, власне, поведінка самих дорослих. Пам'ятайте, діти навчаються жити у Вас. Скільки б Ви не розповідали, як правильно жити, вони будуть повторювати Ваші способи реагування на різні ситуації, а в майбутньому своїм дітям, слово в слово, будуть переказувати Ваші повчання.
Отже, при вихованні наших маленьких особистостей важливо зберігати баланс між потребами дитини в розвитку, безпекою, взаємоповагою та соціальними рамками. І відповідальність за цей баланс несуть батьки!


ГРУППА ДЛЯ ПОДРОСТКОВ  «СЧАСТЛИВЫЙ ДЕНЬ».


Если вашему подрастающему ребенку от 10 до 16 лет, и вы хотите чтобы он поверил в свои силы и возможности, открыл для себя секреты популярности среди сверстников, серьезно подошел к выбору будущей профессии, улучшил отношения с окружающими, научился приобретать хороших друзей, и начал превращать свои мечты в реальные цели уже сегодня, И МНОГОЕ ДРУГОЕ, то мы ждем вашего подростка !
Цели группы :
• Общаться с легкостью со сверстниками и со старшими по возрасту людьми.
• Научиться преодолевать страх.
• Повысить самооценку.
• Укрепить доверие в семье.
• Повысить мотивацию к учебе .
• Раскрыть секреты создания благоприятной атмосферы в классе.
• Провести профилактику компьютерной зависимости у подростков.
• Противостоять психосоматическим заболеваниям.
• Обеспечить хорошее настроение и противодействовать манипуляциям мнимых друзей.
• Раскрыть секреты красоты и как понравиться окружающим.

Начало работы группы при наборе 7 детей.
Занятия для детей 5-7 класов будут проходить:

В воскресенье с 15.00 до 17.30,( центр "Тамира", г.Житомир, ул.Киевская 81, каб.212)
Стоимость одного занятия 200 грн 
Участникам быть в удобной для движиней одежде, с собой иметь носки или сменную обувь.

А также, стартует детская развивающая группа!


Набираем детей 7-10 лет в детскую группу! 

В группе решаются как индивидуальные проблемы каждого ребенка, так и общие задачи — развитие креативности, фантазии, мышления, усиление механизмов адаптации, развитие коммуникативных навыков и повышение стрессоустойчивости.

Группа учит детей принимать правила, действовать сообща, ждать своей очереди, высказывать свое мнение, уважать и слушать других, а также дает каждому ребенку почувствовать себя значимым, уверенным, защищенным, нужным, способным, смелым, красивым.. Дети, посещающие эту группу начинают лучше учиться и меньше болеть.

Родители не остаются без внимания специалистов и постоянно находятся в активном диалоге с ведущими группы, где у них есть возможность задавать вопросы и получать ответы, искать и находить новые способы общения и поведения с ребенком, узнавать много нового из области детской и семейной психологии.

Начало работы группы - по наполнению группы.
Занятия будут проходить в воскресенье с 12.00 до 13.45
Стоимость одного занятия 200 грн 



Методы работы:
- гештальт-подход,
- арт-терапия,
- коллективные игры,
- командообразование.

Дополнительная информация и предварительная запись по тел.: 067-196-194-8 (Светлана)

Ведущие групп: 

Оноприенко Светлана

 - психолог, преподаватель, психотерапевт, сертифицированный и аккредитованный гештальт-терапевт, супервизор. Ведущая учебные, тематические и терапевтические группы.  Специализации: гештальт-подход в работе с психосоматическими расстройствами, гештальт-подход в работе с семьей и детьми . 10 лет психотерапевтической практики (Житомир).

Людмила Жуковская

- психолог, гештальт-консультант, консультант в русле Позитивной психотерапии.

Павел Седляр 

- психолог, стажер.
 

2 коментарі:

  1. Ого! Павлик две недели поучился на первом курсе ЖДУ и уже психолог! А ещё говорят, что у нас плохая система образования!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Павлик в психологии уже 10 лет, последние 6 лет каждое лето посещает психологические интенсивы, последние года работает в детских лагерях

      Видалити